Formy reklamy (rodzaje reklamy)
Wyróżnić możemy takie typy reklam jak:
- REKLAMA INFORMACYJNA - zwracająca uwagę nabywców na korzyści, jakie osiągną kupując reklamowany produkt.
- REKLAMA PRZYPOMINAJĄCA - mającą na celu powiadomienie, iż produkt od dawna wprowadzony na rynek nadal się na nim znajduje, a jego nabycie jest jak zawsze korzystne dla nabywców.
- REKLAMA KONKURENCYJA - wykazująca różne korzyści jakie powoduje nabycie reklamowanego produktu, w stosunku do wyrobów innych producentów.
- REKLAMA DEFENSYWNA - reklama która dąży do przeciwstawienia się reklamie konkurentów, zagrażając pozycji firmy i jej wyrobów.
- REKLAMA AGRESYWNA - polegającą na wywarciu niezwykle silnego wrażenia na jej adresatach i wywołania wpływu skłaniającego ich do możliwie niezwłocznego pożądanego działania.
- REKLAMA PRESTIŻOWA - służąca do podkreślenia szczególnego znaczenia, jej pozycji na rynku i wyróżniającego się unikatowego charakteru reklamowanych produktów i usług, przeznaczonych dla najbardziej wybrednych nabywców posiadających odpowiednio wysokie środki finansowe.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (30 stron A4)
4. (30 stron A4)
5. (28 stron A4)
6. (13 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (6 stron A4)
9. (52 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.1 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.7 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Formy reklamy (rodzaje reklamy)
Formy reklamy (rodzaje reklamy)
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 185 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|