Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koszty zmienne | marketing polityczny | obligacje skarbowe | matematyka ekonomiczna | prawa akcjonariuszy | rentowność sprzedaży | badania w psychologii | elastyczność |

Formy reklamy (rodzaje reklamy)

Wyróżnić możemy takie typy reklam jak:

- REKLAMA INFORMACYJNA - zwracająca uwagę nabywców na korzyści, jakie osiągną kupując reklamowany produkt.

- REKLAMA PRZYPOMINAJĄCA - mającą na celu powiadomienie, iż produkt od dawna wprowadzony na rynek nadal się na nim znajduje, a jego nabycie jest jak zawsze korzystne dla nabywców.

- REKLAMA KONKURENCYJA - wykazująca różne korzyści jakie powoduje nabycie reklamowanego produktu, w stosunku do wyrobów innych producentów.

- REKLAMA DEFENSYWNA - reklama która dąży do przeciwstawienia się reklamie konkurentów, zagrażając pozycji firmy i jej wyrobów.

- REKLAMA AGRESYWNA - polegającą na wywarciu niezwykle silnego wrażenia na jej adresatach i wywołania wpływu skłaniającego ich do możliwie niezwłocznego pożądanego działania.

- REKLAMA PRESTIŻOWA - służąca do podkreślenia szczególnego znaczenia, jej pozycji na rynku i wyróżniającego się unikatowego charakteru reklamowanych produktów i usług, przeznaczonych dla najbardziej wybrednych nabywców posiadających odpowiednio wysokie środki finansowe.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Reklama - referat (14 stron A4)
2. Emocje w reklamie społecznej (10 stron A4)
3. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)
4. Psychologia reklamy - referat (30 stron A4)
5. Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (28 stron A4)
6. Reklama w Internecie (13 stron A4)
7. Psychologia reklamy - opracowanie (14 stron A4)
8. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
9. Język reklamy - prezentacja (52 stron A4)
10. Etyka w marketingu międzynarodowym (12 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Definicja reklamy (0.2 stron)
2. Typy reklamy (0.2 stron)
3. Reklama outdoor (0.4 stron)
4. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
5. Cechy reklamy (0.1 stron)
6. Reklama - cechy i funkcje reklamy (0.2 stron)
7. Promocja sprzedaży (0.4 stron)
8. Środki reklamy (0.4 stron)
9. Funkcje reklamy (0.7 stron)
10. Reklama ukryta (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Formy reklamy (rodzaje reklamy)

Formy reklamy (rodzaje reklamy)
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 185 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii