negocjacje w biznesie | produkt | ERP II | zadania transportowe | walka z bezrobociem | badanie rynku | wsakźniki du Ponta | majątek obrotowy | |
Mapa tagów
Franchising dystrybucyjnyFranchising dystrybucyjny (handlowy) charakteryzuje się tym, że franchisobiorca ogranicza swą działalność do sprzedaży określonych towarów w prowadzonym przez siebie punkcie sprzedaży, który jest oznaczony symbolami franchisingdawcy wyposażony oraz urządzony według jego wskazówek. Zdarza się także, że towary są dostarczane klientom bezpośrednio do ich domów. W systemie takim franchisodawca pełni rolę centrum dystrybucyjnego wytwarzanych przez niego towarów, zaś rola franchisobiorców sprowadza się do sprzedaży tych towarów odbiorcom końcowym.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Finanse przedsiębiorstwa » Franchising dystrybucyjny Franchising dystrybucyjny
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 147 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|