wykłady z marketingu | six sigma | strategie marketingowe | teoria procesu | prezentacje z bankowości | podstawy statystyki | analiza space | analiza marketingowa | |
Mapa tagów
Franchising usługowyFranchising usługowy ma miejsce wtedy, gdy franchisobiorca świadcząc usługi używa know-how, oznaczeń firmowych, znaku towarowego oraz innych nazw i oznaczeń handlowych franchisodawcy. Wynika z tego, że istota franchisingu usługowego jest w gruncie rzeczy taka sama jak franchising produkcyjny i dystrybucyjny. Odmienny jest jedynie przedmiot działalności prowadzonej przez franchisobiorcę. Do dziedzin, w których stosuje się franchising usługowy należą między innymi hotelarstwo, gastronomia, wynajmowanie i naprawa pojazdów mechanicznych oraz usługi fotograficzne i turystyczne.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Finanse przedsiębiorstwa » Franchising usługowy Franchising usługowy
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 243 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|