zarządzanie produkcją | wartość pieniądza w czasie | gotowy plan marketingowy | rozliczenia bezgotówkowe | monopol | NPV | analiza konkurencji | prognoza sprzedaży | |
Mapa tagów
FranczyzaEuropejski Kodeks Etyki Franczyzy definiuje franczyzę jako ' system marketingu dóbr i/lub usług i/lub technologii, oparty na ścisłej i ciągłej współpracy między prawnie i finansowo odrębnymi przedsiębiorstwami franczyzodawcą i jego franczyzobiorcami w ramach której franczyzodawca nadaje swym franczyzobiorcom prawo, a także nakłada obowiązek prowadzenia działalności zgodnie z koncepcją franczyzodawcy, Prawo to upoważnia i obliguje każdego franczyzobiorce w zamian za bezposrednie lub posrednie swiadczenie finansowe, do wykorzystania nazwy handlowej i/lub znaku towarowego i/lub znaku usługowego, know-how, metod handlowych i technicznych, systemów proceduralnych i innych praw własności przemysłowej lub intelektualnej, przy zapewnieniu stałej pomocy handlowej i technicznej w ramach i na czas trwania pisemnej umowy franczyzy, zawartej w tym celu między stronami.'
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Finanse przedsiębiorstwa » Franczyza Franczyza
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 185 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|