Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wskaźniki du Ponta | badania operacyjne | kody kreskowe | bilans | statystyka | analiza strategiczna | badania marketingowe | dochody i wydatki budżetu państwa |

Funkcje kanałów dystrybucji

To funkcja:

- informacyjna: zbieranie danych o produktach , istniejących klientach, konkurentach
- promocyjna: opracowanie oraz upowszechnienie perswazyjnej promocji produktów
- negocjacyjna: w wyniku negocjacji cen oraz warunków następuje transfer własności
- ponawianie zamówień: powtórne zakupy od producenta
- finansowania: nabycie oraz rozdział pieniędzy na finansowanie zapasów
- podejmowanie ryzyka: uczestniczenie w ryzyku producenta w przypadku niesprzedania produktu
- fizycznego obrotu: magazynowanie oraz obrót magazynowy
- płatności: opłata w gotówce lub za pośrednictwem banków
- transferu własności: z jednej organizacji lub osoby na inne

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (⭐bibliografia ⭐przypisy)
5 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Proces dystrybucji
15 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Funkcje kanałów dystrybucji

Funkcje kanałów dystrybucji
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 121 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii