Funkcje kanałów dystrybucji
To funkcja:
- informacyjna: zbieranie danych o produktach , istniejących klientach, konkurentach
- promocyjna: opracowanie oraz upowszechnienie perswazyjnej promocji produktów
- negocjacyjna: w wyniku negocjacji cen oraz warunków następuje transfer własności
- ponawianie zamówień: powtórne zakupy od producenta
- finansowania: nabycie oraz rozdział pieniędzy na finansowanie zapasów
- podejmowanie ryzyka: uczestniczenie w ryzyku producenta w przypadku niesprzedania produktu
- fizycznego obrotu: magazynowanie oraz obrót magazynowy
- płatności: opłata w gotówce lub za pośrednictwem banków
- transferu własności: z jednej organizacji lub osoby na inne
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (9 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (16 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (1 stron A4)
6. (2 stron A4)
7. (22 stron A4)
8. (19 stron A4)
9. (12 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.6 stron)
3. (0.5 stron)
4. (1 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (1 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Funkcje kanałów dystrybucji
Funkcje kanałów dystrybucji
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 121 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|