Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
historia bankowości | etapy analizy strategicznej | badanie rynku | rachunek kosztów | wywieranie wpływu | prezentacje z bankowości | gotowy biznes plan | wartość bieżąca netto |

Funkcje marki

wykorzystywana w celu odróżnienia danego produktu od produktów konkurencyjnych.

Spełniać może ona trojaką funkcję:

- Identyfikacyjną (pozwala odróżniać produkt od dóbr, usług i organizacji konkurencyjnych. Marka jest, więc podobnym narzędziem wyróżniania produktu na rynku jak kolor, opakowania itp.)
- Gwarancyjną (właściciel marki jest zobowiązany do utrzymania jakości produktu na określonym poziomie. Jest czymś w rodzaju podpisu na produkcie, który pozwala ustalić wytwórcę oraz jego odpowiedzialność ekonomiczną i prawną. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w niższych cenach towarów niemarkowych oraz wysokich cenach wyrobów i usług o renomowanych markach.
- Promocyjną (jako narzędzie promocji) marka powinna przyciągać uwagę konsumentów i nakłaniać ich do zakupów. Promocyjna zdolność marki obejmuje takie cechy jak: jasność, nowatorstwo idei, łatwość postrzegania i kojarzenia, estetyka, lakoniczność i nie wywoływanie dwuznacznych lub negatywnych skojarzeń. Werbalna część marki powinna być łatwa do wymowy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta ( bibliografia przypisy)
6 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Strategia marki (6 stron A4)
2. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
3. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
4. Atrybuty produktu (9 stron A4)
5. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
6. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
7. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
8. Reklama - referat (14 stron A4)
9. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
10. Ściąga z marketingu (2 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje marki

Funkcje marki
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 177 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii