Funkcje opakowania
To:
• ochrona produktu przez działaniem czynników zewnętrznych powodujących niekorzystne zmiany cech materiałów wyrobów w trakcie przewozu, przeładunków, składowania, użytkowania, a także przed ubytkami naturalnymi i kradzieżą w czasie dystrybucji (zapobiega zmniejszeniu lub utraty całkowitej produktu)
• instrument usprawniający i racjonalizujący procesy sprzedaży
• prezentacji i identyfikacji produktu (przyciąganie uwagi konsumenta i kojarzy z danym produktem przez co procesy sprzedaży)
• wyróżnienie produktu na tle innych oferowanych przez konkurenta
• funkcja zwiększenia użyteczności produktu przez opakowanie: dla pośrednika handlowego, dla końcowego użytkownika
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (5 stron A4)
2. (28 stron A4)
3. (8 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (58 stron A4)
6. (12 stron A4)
7. (5 stron A4)
8. (17 stron A4)
9. (19 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (1.4 stron)
8. (0.6 stron)
9. (1.1 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje opakowania
Funkcje opakowania
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 133 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|