Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ilościowa teoria pieniądza | model du Ponta | ROS | podział wyniku finansowego | macież GE | rozliczenia gotówkowe | budżet gminy | decyzje konsumenta na rynku |

Funkcje operacyjnego planu marketingowego

To:

- determinuje ocenę realności planowanych przedsięwzięć rynkowych,

- stanowi podstawę dla formułowania szczegółowych zadań i programów działania służb marketingowych i współdziałających z nimi jednostek organizacyjnych,

- określa "normy" stanowiące podstawę bieżącej regulacji i kontroli skuteczności działań marketingowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Jak napisać biznes plan - prezentacja
26 stron(-y)
Biznesplan narzędziem zarządzania (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Controlling w zarządzaniu - prezentacja (⭐przypisy)
35 stron(-y)
Plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Plan marketingowy » Funkcje operacyjnego planu marketingowego

Funkcje operacyjnego planu marketingowego
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 240 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii