Funkcje procesu zarządzania
Obejmuje 4 funkcje:
– planowanie - wytyczanie celów organizacji, potrzebnych środków, metod i prób do zrealizowania celu,
– podejmowanie decyzji – wybór trybu działania spośród zestawu dostępnych możliwości,
– przewodzenie - koordynowanie działań oddziaływanie na pracowników (motywowanie), aby zachęcić do tego, by dobrze wykonywali pracę,
– kontrolowanie – sprawdzenie efektów (od początku do końca), wychwycenie błędu
i doskonalenie celu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (8 stron A4)
2. (4 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (2 stron A4)
6. (100 stron A4)
7. (11 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (85 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.8 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.1 stron)
6. (1.4 stron)
7. (1.1 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Funkcje procesu zarządzania
Funkcje procesu zarządzania
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 237 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|