Funkcje znaku towarowego
Znaki towarowe pełnią trojakie funkcje:
- Funkcja identyfikacyjna pozwala odróżnić dany produkt od produktów konkurencyjnych. Znakowanie powoduje tzw. Psychologiczne zróżnicowanie produktu. Oznacza to, że nawet jeśli produkty nie różnią się od siebie funkcjonalnością to marka indywidualizuje produkt.
- Funkcja gwarancyjna oznacza, że właściciel znaku zobowiązuje się do utrzymania jakości produktu na określonym poziomie.
- Funkcja promocyjna oznacza, że znak pełni rolę promocyjnego magnesu; jako narzędzie promocji powinien przyciągać uwagę konsumentów i nakłaniać ich o zakupów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (28 stron A4)
2. (8 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (58 stron A4)
5. (12 stron A4)
6. (5 stron A4)
7. (17 stron A4)
8. (19 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (22 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.3 stron)
9. (1.8 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje znaku towarowego
Funkcje znaku towarowego
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 126 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|