Geneza public relations
Geneza public relations sięga czasów starożytnych w instytucji Olimpiad i igrzysk olimpijskich.
W sporcie starożytni Grecy otrzymywali za zwycięstwo w igrzyskach olimpijskich znaczną nagrodę pieniężną, honorowe żywienie na koszt miasta, zwolnienie od podatku. Było to wiec wg. dzisiejszych kryteriów sponsoringiem.
Public relations to instrument promocji stanowiący kompleks działań mających na celu uzyskanie zrozumienia i zaufania opinii publicznej wobec przedsiębiorstwa i stworzenie atrakcyjnego wizerunku firmy. Wyraża się w dążeniu do kreowania, utrwalania i rozszerzania społecznego zaufania i pozytywnego wyobrażenia o przedsiębiorstwie.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (20 stron A4)
2. (58 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (17 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (30 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (16 stron A4)
9. (16 stron A4)
10. (63 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.2 stron)
4. (1.4 stron)
5. (1 stron)
6. (1.4 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.2 stron)
10. (2.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Geneza public relations
Geneza public relations
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 222 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|