Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ocena zdolności kredytowej | odchylenie standardowe | outsourcing | macierz General Elektric | zarządzanie wiedzą | integracja europejska | strategia promocji | ściągi z zarządzania |

Główne cele badań marketingowych

To:

a) pomoc w zrozumieniu zjawisk (np. dlaczego maleje sprzedaż) – polega na opisaniu, analizowaniu, pomiarze, przewidywaniu popytu
b) pomoc w decydowaniu – zidentyfikowanie środków, które wpływają na zjawisko i sposobów ich wykorzystania
c) pomoc w kontroli – analiza wyników danego działania

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Zasady Scheliego (0.4 stron)
2. Formy badań marketingowych (0.3 stron)
3. Funkcje badań marketingowych (1.4 stron)
4. System informacji marketingowych (0.4 stron)
5. Badania marketingowe (0.1 stron)
6. Istota marketingu (1 stron)
7. Filia sprzedaży za granicą (0.4 stron)
8. Rodzaje celów (0.7 stron)
9. Cele biznes planu (0.5 stron)
10. Główne cele polityki personalnej w firmie (0.1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Główne cele badań marketingowych

Główne cele badań marketingowych
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 150 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii