Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rezerwa obowiązkowa | strategia konkurencji Portera | leasing | mix marketingowy | analiza portfolio | psychologia w reklamie | kredyt hipoteczny | kryzys gospodarczy |

Główne kategorie argumentów uzasadniających istotność badań jakościowych

Rozpoznawcze:
- definiowanie problemów jest bardziej szczegółowe
- sugerowanie hipotez, które potem mogą być weryfikowane przez badania ilościowe
- generowanie nowego produktu, usługi
- przetestowanie ustrukturalizowanego kwestionariusza

Orientujące:
- poznanie słownictwa konsumenta
- oswojenie badacza z nowym środowiskiem potrzeb, satysfakcji i problemów, fenomenologiczne – clinical
- dotarcie do istoty sprawy, której nie dałoby się poznać innymi metodami

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)
Test z geografii ekonomicznej
4 stron(-y)
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)
Metody badań w psychologii (⭐bibliografia)
9 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Główne kategorie argumentów uzasadniających istotność badań jakościowych

Główne kategorie argumentów uzasadniających istotność badań jakościowych
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 214 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii