Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kurs walutowy | badania marketingowe | makroekonomia | elastyczność krzyżowa | obligacje skarbowe | strategia promocji | teorie potrzeb | prognozowanie gospodarcze |

Główne zasady marketingu


To:

1.Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak bym zareagowała gdybym była własnym klientem.

2.Ciągłość działań usystematyzowanych w czasie.

3.Duże znaczenie badań marketingowych a szczególnie strategii segmentacyjnej.

4.konieczność współpracy i koordynacji działań.

Dużą trudnością w marketingu usług jest brak patentu, brak możliwości oznakowania.

Marketing jest procesem zarządzania, który z korzyścią i skutecznie rozpoznaje,
przewiduje i zaspokaja potrzeby – wymagania klientów.

Marketing to całokształt działalności przedsiębiorstwa widziany z perspektywy jego końcowego rezultatu a więc z punktu widzenia klienta.

Marketing zajmuje się wynajdowaniem tego czego oczekuje klient i dostosowaniu produktu firmy do jego żądań co przysparza zysków firmie.
Firma jest zorientowana marketingowo wtedy gdy posiada strategie działania, gdy bada rynek określa racjonalne i mierzalne cela gdy posiada specjalistów do marketingu i gdy realizuje marketing wewnętrzny.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Wpływ powstania CEFTA na dynamikę obrotów w Europie Środkowej
17 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Główne zasady marketingu

Główne zasady marketingu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 212 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować