Główne zasady marketingu
To:
1.Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak bym zareagowała gdybym była własnym klientem.
2.Ciągłość działań usystematyzowanych w czasie.
3.Duże znaczenie badań marketingowych a szczególnie strategii segmentacyjnej.
4.konieczność współpracy i koordynacji działań.
Dużą trudnością w marketingu usług jest brak patentu, brak możliwości oznakowania.
Marketing jest procesem zarządzania, który z korzyścią i skutecznie rozpoznaje,
przewiduje i zaspokaja potrzeby – wymagania klientów.
Marketing to całokształt działalności przedsiębiorstwa widziany z perspektywy jego końcowego rezultatu a więc z punktu widzenia klienta.
Marketing zajmuje się wynajdowaniem tego czego oczekuje klient i dostosowaniu produktu firmy do jego żądań co przysparza zysków firmie.
Firma jest zorientowana marketingowo wtedy gdy posiada strategie działania, gdy bada rynek określa racjonalne i mierzalne cela gdy posiada specjalistów do marketingu i gdy realizuje marketing wewnętrzny.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (2 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (17 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (11 stron A4)
6. (12 stron A4)
7. (24 stron A4)
8. (11 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.6 stron)
8. (0.4 stron)
9. (1.5 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Główne zasady marketingu
Główne zasady marketingu
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 212 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|