Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
alianse strategiczne | rachunek zysków i strat | analiza statystyczna | macierz Ansoffa | elastyczność popytu | komunikacja niewerbalna | konflikt | prace magisterskie z marketingu |

Handel zagraniczny (strona: 1)

Czym są kontrakty i transakcje - Transakcje Pojęcie transakcja bywa w praktyce gospodarczej bardzo różnie rozumiane. Najczęściej termin ten...)
Kryzys walutowy - Przejawia się utratą zaufania rynków finansowych do danej waluty, co skutkuje nagłą i masową wyprzedażą...)
Wybór pośrednika - Wybierając pośrednika należy przygotować ich listę (o ile istnieje możliwość wyboru) dokładnie przeanalizować dane każdego...)
Jakie korzyści może dać współpraca z pośrednikiem - Współpraca z pośrednikiem może oferować następujące korzyści: - Zwolnienie z...)
Niebezpieczeństwa prowadzenia eksportu przez wewnętrzną komórkę przedsiębiorstwa - Prowadzenie eksportu wewnątrz firmy niesie ze sobą pewne niebezpieczeństwa: -...)
Wady bezpośredniej działalności na rynku zagranicznym - Wady bezpośredniej działalności: 1. Konieczność stworzenia własnej organizacji eksportowo-importowej; ...)
Zalety bezpośredniego działania na rynku zagranicznym - Zalety bezpośredniego eksportu/importu z punktu widzenia przedsiębiorcy: 1. Bezpośredni dostęp...)
Bezpośrednia i pośrednia działalność na rynkach zagranicznych - W zależności od: - rozmiarów działalności gospodarczej przeznaczonej na eksport lub rozmiaru potrzeb...)
Jak dobrać właściwą cenę towaru eksportowanego - Dla osiągnięcia sukcesu na zagranicznych rynkach polecana bywa następująca metoda umożliwiająca dobranie właściwej ceny sprzedaży:...)
Jaki wpływ mogą mieć ceny konkurencji na ceny towarów eksportowanych - Poziom ustalanych cen może także służyć obronie przedsiębiorstwa na rynku i utrudnieniu wejścia konkurentów n...)
Podstawowe czynniki brane pod uwagę przy ustaleniu cen towarów eksportowanych - Ustalając ceny towarów eksportowych uwzględnia się te same czynniki jak przy kształtowaniu ceny na rynku...)
Czynniki sprzyjające i utrudniające wejście na rynki międzynarodowe - Czynniki sprzyjające wejście na rynki międzynarodowe: - rozwój socjo-demograficzny; - możliwości...)
Wady standaryzacji na rynkach zagranicznych - Istnieją wady standaryzacji: 1) Utrata niektórych segmentów rynku, na których...)
Standaryzacja postępowania na rynkach zagranicznych - Marketing standaryzowany tj. ujednolicony, zwany też monomarketingiem polega na stosowaniu takiej samej koncepcji marketingu mix...)
Jakie czynniki należy uwzględnić dokonując wyboru rynku zagranicznego - O wyborze rynku decydują silne i słabe strony potencjału przedsiębiorstwa, a także szanse oraz ryzyko...)
Kurs walutowy - Jest najważniejszą normą sterującą handlem zagranicznym. Przez kurs walutowy powszechnie rozumie się stosunek, w jakim...)
Handel zagraniczny - Zacznijmy od samej definicji handlu zagranicznego. Handel zagraniczny to wymiana towarów i usług między różnymi...)
Operacje z handlu zagranicznym - To: a) eksport - to sprzedaż krajowych towarów, lub świadczenie...)

2001-2024 © ABC Ekonomii