Hasło reklamowe
Reklama jest podstawową formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu stanowi ona masową, odpłatną i bezosobową formę prezentowania oferty sprzedaży. Pierwszy kontakt nabywcy z reklamą zaczyna się od zwrócenia uwagi na konkretne hasło (apel reklamowy, slogan). Musi więc ono posiadać takie atrybuty, które decydować będą o wzbudzeniu zainteresowania potencjalnych nabywców reklamowanym produktem lub firmą. Hasło reklamowe wyraża w zakodowanej, skróconej, często symbolicznej formie główną ideę komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Atrakcyjny apel może przesądzić o sukcesie reklamy nawet przy nieco gorszych warunkach przekazu i odwrotnie źle wyrażona idea, pomimo nowoczesnej formy prezentacji może utrudnić realizację strategii marketingowej.
Psychologia reklamy formułuje następujące warunki uznania hasła za atrakcyjne:
- Apel reklamowy musi być zrozumiały dla wszystkich w danym segmencie rynku
- Informacja musi być oceniana jako ‘godna uwagi’ a więc przekraczać próg percepcji i zainteresowania potencjalnego nabywcy; musi więc być zagadkowa, o umiarkowanym stopniu złożoności (hasła ‘skrajne’ – zbyt oczywiste nie przyciągają uwagi nabywców)
- wyróżniać się treścią i formą.
- konstrukcja hasła powinna ułatwić proces przyswojenia i zapamiętywania.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Język reklamy - prezentacja |
52 stron(-y) |
✅ Marketing w Internecie (⭐przypisy) |
17 stron(-y) |
✅ Wykłady z marketingu - opracowanie |
22 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.9 stron)
2. (0.8 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Hasło reklamowe
Hasło reklamowe
Ocena: 8.8 / 10 Liczba głosów: 149 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|