Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ubezpieczenia społeczne | fuzje i przejęcia | weryfikacja hipotez | system informacji marketingowej | zabezpieczenia kredytu | dobra Giffena | system motywacyjny | zarządzanie personelem |

Hipermarkety

Wielkie jednostki detaliczne o niskich kosztach i ograniczonym zakresie usług oferowanych klientom. Zaspokajają szerszy zakres potrzeb konsumentów niż supermarkety. Do szerokiego zakresu sprzedawanych artykułów dochodzą świadczenia różnorakich usług, jak pralnie, punkty naprawy obuwia, naprawy sprzętu gospodarstwa domowego, apteki, poczta i często biura podróży.

Mają powierzchnię, conajmniej dwukrotnie większą niż supermarkety a ich asortyment jest czterokrotnie szerszy. Mają możliwość obniżenia marży a przez to i ceny sprzedawanych towarów. Są one głównie zlokalizowane na peryferiach miast, w pobliżu wielkich osiedli.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Etyka w relacji z konkurencją (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Hipermarkety

Hipermarkety
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 159 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii