Hipermarkety
Wielkie jednostki detaliczne o niskich kosztach i ograniczonym zakresie usług oferowanych klientom. Zaspokajają szerszy zakres potrzeb konsumentów niż supermarkety. Do szerokiego zakresu sprzedawanych artykułów dochodzą świadczenia różnorakich usług, jak pralnie, punkty naprawy obuwia, naprawy sprzętu gospodarstwa domowego, apteki, poczta i często biura podróży.
Mają powierzchnię, conajmniej dwukrotnie większą niż supermarkety a ich asortyment jest czterokrotnie szerszy. Mają możliwość obniżenia marży a przez to i ceny sprzedawanych towarów. Są one głównie zlokalizowane na peryferiach miast, w pobliżu wielkich osiedli.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Etyka w relacji z konkurencją (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
10 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.5 stron)
3. (1.4 stron)
4. (2.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Hipermarkety
Hipermarkety
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 159 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|