Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia w reklamie | amortyzacja | ściągi z zarządzania | podstawy marketingu | kredyt hipoteczny | gospodarka magazynowa | kurs walutowy | delegowanie uprawnień |

Idealna koncepcja marketingu mix

Siła oddziaływania marketingowego równa jest w przybliżeniu sile najsłabszego instrumentu z formuły 4P. Idealnym rozwiązaniem koncepcji marketing mix byłoby takie, w którym wszystkie elementy osiągają swój optymalny poziom. Takie idealne rozwiązanie jest praktyce nie możliwe więc za najbardziej korzystne uważa się takie rozwiązanie które w najmniejszym stopniu odbiega od idealnego.

W procesie poszukiwania idealnej koncepcji marketingu mix należy uwzględniać:
- wszystkie instrumenty i działania, które mogą być wykorzystane przy kształtowaniu struktury marketingu
- intensywność oddziaływania na zjawiska rynkowe, towarzyszącą poszczególnym instrumentom działaniom
- znaczenie (udział) poszczególnych instrumentów osiąganiu założonych efektów

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Czym jest marketing? (15 stron A4)
2. Ściąga z podstaw marketingu (7 stron A4)
3. Test z marketingu (6 stron A4)
4. Metody analizy marketingowej (11 stron A4)
5. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)
6. Marketing globalny - referat (11 stron A4)
7. Wykłady z marketingu - opracowanie (22 stron A4)
8. Zagadnienia na egzamin z marketingu (24 stron A4)
9. Uwarunkowania marketingu przemysłowego (14 stron A4)
10. Promocja jako narzędzie marketingu (10 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Ewolucja koncepcji marketingu (0.3 stron)
2. Koncepcja działania niezróżnicowanego (0.3 stron)
3. Koncepcja marketingowa (0.4 stron)
4. Koncepcja misji firmy (0.3 stron)
5. Koncepcje 4P 4C 7P (0.4 stron)
6. Instrumenty marketingowe (0.2 stron)
7. Nowoczesna logistyka (0.4 stron)
8. Dualna koncepcja marketingu (0.2 stron)
9. Idealna struktura organizacyjna (0.3 stron)
10. Koncepcja celów polityki pieniężnej (1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Idealna koncepcja marketingu mix

Idealna koncepcja marketingu mix
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 133 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii