Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
próg rentowności | strategia reklamy | operacje bankowe | cykl życia produktu | budżet państwa | miary klasyczne | rodzaje strategii | logistyka |

Imitowanie marki


To upodabnianie znaków jednej marki do znaków innej, przeważnie lepiej znanej i bardziej renomowanej, marki w celu zasugerowania odbiorcom rynkowym, że jest to "jedna i ta sama" marka albo, że marki te mają istotne cechy wspólne, a tym samym zbliżoną wartość.

Często chodzi o wywołanie wrażenia, iż marka-imitacja pochodzi z tej samej firmy, co marka naśladowana.

Niezależnie od stopnia zmylenia klientów n.m. , czyli de facto podrabianie (nielegalne kopiowanie) marki, jest typowym i najczęstszym czynem nieuczciwej konkurencji, ściganym z mocy prawa.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
2. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
5. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
6. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
7. Reklama - referat (14 stron A4)
8. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
9. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
10. Produkt - referat (36 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Imitowanie marki

Imitowanie marki
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 205 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować