Informacja marketingowa
Informacją marketingową nazywamy wszelką informację wykorzystywaną w procesie marketingowego zarządzania firmą, przynoszącą wiedzę, która pozwala redukować niepewność decyzji związanych z realizacją marketingu strategicznego (cele firmy, marketingowe strategie działania) i operacyjnego (konfiguracje marketingu-mix).
Informacje marketingowe muszą być:dokładne, trafne, wiarygodne, spójne, porównywalne, aktualne. odpowiednio zredagowane, o prostej formie.
Marketingowy system informacji to sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół ludzi, urządzeń i procedur służących gromadzeniu, przetwarzaniu, analizowaniu, ocenie i udostępnianiu potrzebnych i aktualnych informacji osobom podejmującym decyzje marketingowe. Głównym celem MSI jest dostarczenie podstaw do podejmowania decyzji poprzez zbieranie, opracowanie, przechowywanie i analizę informacji, związanych z wyborem strategii marketingowej oraz z tworzeniem marketingowego programu firmy (przedsiębiorstwa).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (37 stron A4)
2. (8 stron A4)
3. (8 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (5 stron A4)
10. (19 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.7 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Informacja marketingowa
Informacja marketingowa
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 238 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|