Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
motywacja | wykłady z makroekonomii | model Gordona | statystyka | karty płatnicze | delegowanie uprawnień | CRM | produkt |

Informacje na opakowaniu


Podstawowe cele realizowane przy pomocy informacji na opakowaniu:

• identyfikacja produktu i producenta
• informacja o jakości produktu (np. bez cukru, skład 100%, wartość odżywcza, gwarancja firmy)
• przedstawienie walorów, zalet produktu w sposób odróżniający go od innych (np. nagrody, polecany przez instytucje, inf. ekologiczne)
• podanie dokładniej instrukcji użytkowania (jeśli jest to niezbędne).

Informacja na opakowaniu jest najważniejsza przed pierwszym zakupem produktu. Zaakceptowanie produktu przy zakupie wiąże się z lojalnością klienta.
Zmiana preferencji związana jest z:
- zmianą ceny
- zmianą gustu, mody
- korzystniejsze opakowanie – funkcjonalność lub atrakcyjność.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Etyka w biznesie - opracowanie
10 stron(-y)
Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Diagram Ishikawy
4 stron(-y)
Rewolucja przemysłowa na ziemiach polskich w XIX wieku (⭐przypisy)
19 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Organizacje uczące się
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Informacje na opakowaniu

Informacje na opakowaniu
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 131 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować