Informacje na opakowaniu
Podstawowe cele realizowane przy pomocy informacji na opakowaniu:
• identyfikacja produktu i producenta
• informacja o jakości produktu (np. bez cukru, skład 100%, wartość odżywcza, gwarancja firmy)
• przedstawienie walorów, zalet produktu w sposób odróżniający go od innych (np. nagrody, polecany przez instytucje, inf. ekologiczne)
• podanie dokładniej instrukcji użytkowania (jeśli jest to niezbędne).
Informacja na opakowaniu jest najważniejsza przed pierwszym zakupem produktu. Zaakceptowanie produktu przy zakupie wiąże się z lojalnością klienta.
Zmiana preferencji związana jest z:
- zmianą ceny
- zmianą gustu, mody
- korzystniejsze opakowanie – funkcjonalność lub atrakcyjność.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (20 stron A4)
2. (28 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (41 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (14 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (33 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.6 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.5 stron)
6. (1.2 stron)
7. (0.6 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Informacje na opakowaniu
Informacje na opakowaniu
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 131 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|