Innowacje produktowe we współczesnej bankowości
Nowoczesne produkty bankowe to m.in:
- karty płatnicze i usługi bankomatowe (w tym bankomaty wielofunkcyjne),
- home banking,
- leasing,
- factoring,
- certyfikaty depozytowe (papiery wartościowe dłużne emitowane przez banki o zagwarantowanym terminie i cenie zakupu),
- usługi maklerskie i prowadzenie r-ku papierów wartościowych,
- skrytki sejfowe,
- usługi brokerskie,
- usługi emisyjne (emisja papierów wartościowych , obsługa i gwarantowanie emisji akcji),
- zarządzanie na zlecenie portfelem inwestycyjnym klientów,
- sprzedaż produktów innych przedsiębiorstw (funduszy powierniczych, towarzystw ubezpieczeniowych).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (15 stron A4)
2. (12 stron A4)
3. (16 stron A4)
4. (36 stron A4)
5. (24 stron A4)
6. (18 stron A4)
7. (17 stron A4)
8. (5 stron A4)
9. (16 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.6 stron)
2. (1 stron)
3. (0.9 stron)
4. (0.3 stron)
5. (1.7 stron)
6. (0.5 stron)
7. (1.4 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Bankowość » Innowacje produktowe we współczesnej bankowości
Innowacje produktowe we współczesnej bankowości
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 234 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|