Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
poziom istotności | analiza branży | restrukturyzacja | analiza marketingowa | Adam Smith | system informacji marketingowej | doskonalenie pracowników | finanse publiczne |

Insrumenty dystrybucji

Instrumantami dystrybucji w marketingu-mix czyli w koncepcji 4P (Product - produkt, Price - cena, Promotion - promocja, Place - dystrybucja) są:

- kanały
- zasięg
- asortyment
- lokalizacja
- zapasy
- transport

Jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy, polegające na przekazaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększyć wiedzę na temat produktów lub usług oraz samej firmy w celu stworzenia dla nich preferencji na rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces dystrybucji
15 stron(-y)
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (⭐bibliografia ⭐przypisy)
5 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)
Łańcuchy logistyczne w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Zarządzanie logistyką - wykłady
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Insrumenty dystrybucji

Insrumenty dystrybucji
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 131 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii