Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
pięć sił Portera | rodzaje spółek | użyteczność | ekonomiczna wartość dodana | produkty bankowe | dochody i wydatki JST | logistyka | wzory statystyczne |

Instrumenty marketingowe

Wśród rozmaitych prób przedstawienie typowej struktury marketingu-mix największą popularność zyskała tzw. koncepcja czterech P (4P):

1. product – produkt i jego bezpośrednie wyposażenie
2. price – cena
3. place – miejsce sprzedaży (dystrybucja)
4. promotion – promocja

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Istota motywacji (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Instrumenty marketingowe

Instrumenty marketingowe
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 124 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii