Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza wrażliwości | sezonowość | psychologia w reklamie | zarządzanie jakością | wynik finansowy | czynności bankowe | PHARE | obligacje |

Instrumenty polityki promocji w marketingu


W ramach marketingu wyróżnia się najczęściej cztery podstawowe zespoły instrumentów polityki promocji kierującej się przy pomocy różnych szczegółowych technik do odbiorców.

Reklama kieruje się do anonimowych grup potencjalnych klientów, próbując uaktywnić je do dokonania zakupów.

Public relations (propaganda gospodarcza) to celowe, perswazyjne oddziaływanie na zbiorowość zmierzające do kształtowania postaw ludzkich w kierunku pożądanych zachowań. Głównym ośrodkiem aktywności jest cała społeczność.

Aktywizacja sprzedaży. Kieruje główne zainteresowania w stronę dróg dystrybucji i przedsięwzięć służących pobudzeniu sprzedaży. Próbuje aktywizować sprzedaż, szczególnie poprzez sprzedaż bezpośrednią dla potencjalnych klientów.

Corporate identity (tożsamość przedsiębiorstwa) jest podstawą wyjściową skutecznej polityki promocji organizacji, zajmuje się przesłaniem przedsiębiorstwa, w szczególności dąży do ustalenia jednorodnego, pozytywnego wizerunku, 'filozofii' – tożsamości przedsiębiorstwa.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Znaczenie polityki promocji (0.3 stron)
2. Fazy strategii marketingowej (0.4 stron)
3. Analiza struktury marketingu (1.1 stron)
4. Reklama w marketingu (0.5 stron)
5. Idealna koncepcja marketingu mix (0.4 stron)
6. Rodzaje pozycjonowania w marketingu (0.3 stron)
7. Instrumenty marketingowe (0.2 stron)
8. Koncepcje 4P 4C 7P (0.4 stron)
9. Etapy budowy programu promocji (0.1 stron)
10. Marketing-mix 4P McCarthyego (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Instrumenty polityki promocji w marketingu

Instrumenty polityki promocji w marketingu
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 135 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować