Instrumenty polityki promocji w marketingu
W ramach marketingu wyróżnia się najczęściej cztery podstawowe zespoły instrumentów polityki promocji kierującej się przy pomocy różnych szczegółowych technik do odbiorców.
Reklama kieruje się do anonimowych grup potencjalnych klientów, próbując uaktywnić je do dokonania zakupów.
Public relations (propaganda gospodarcza) to celowe, perswazyjne oddziaływanie na zbiorowość zmierzające do kształtowania postaw ludzkich w kierunku pożądanych zachowań. Głównym ośrodkiem aktywności jest cała społeczność.
Aktywizacja sprzedaży. Kieruje główne zainteresowania w stronę dróg dystrybucji i przedsięwzięć służących pobudzeniu sprzedaży. Próbuje aktywizować sprzedaż, szczególnie poprzez sprzedaż bezpośrednią dla potencjalnych klientów.
Corporate identity (tożsamość przedsiębiorstwa) jest podstawą wyjściową skutecznej polityki promocji organizacji, zajmuje się przesłaniem przedsiębiorstwa, w szczególności dąży do ustalenia jednorodnego, pozytywnego wizerunku, 'filozofii' – tożsamości przedsiębiorstwa.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (24 stron A4)
2. (22 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (58 stron A4)
6. (28 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (15 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.4 stron)
3. (1.1 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Instrumenty polityki promocji w marketingu
Instrumenty polityki promocji w marketingu
Ocena: 8.8 / 10 Liczba głosów: 135 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|