Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
eurosystem logistyczny | strategie marki | dobra substytucyjne | slogan | wizja | prezentacje z zarządzania strategicznego | NBP | marketing międzynarodowy |

Interpretacja reklamy

Interpretując odebraną reklamę, potencjalny klient dokonuje oceny, czy ma ona jakiekolwiek znaczenie dla niego, dla jego stylu życia, systemu wartości, zasobu wiedzy itp.

Reakcją konsumenta na reklamę może być zakup reklamowanej marki albo też uświadomienie sobie że taka marka w ogóle istnieje, klient przygotowany jest na to aby być sceptycznym. W przeszłości już stykał się z perswazją . Reagując na reklamę, ma zbiór określonych potrzeb, które chce zaspokoić, oraz poglądów i postaw, z których część jest dość elastyczna, ale wielu z nich gotów jest bronić z uporem.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Emocje w reklamie społecznej (10 stron A4)
2. Cele i przekonania konsumenta (5 stron A4)
3. Psychologia reklamy - referat (30 stron A4)
4. Reklama w Internecie (13 stron A4)
5. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
6. Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (28 stron A4)
7. Język reklamy - prezentacja (52 stron A4)
8. Psychologia reklamy - opracowanie (14 stron A4)
9. Etyka w marketingu międzynarodowym (12 stron A4)
10. Merchandising - referat (15 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Definicja reklamy (0.2 stron)
2. Typy reklamy (0.2 stron)
3. Reklama outdoor (0.4 stron)
4. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
5. Cechy reklamy (0.1 stron)
6. Reklama - cechy i funkcje reklamy (0.2 stron)
7. Środki reklamy (0.4 stron)
8. Etapy badania rynku (0.1 stron)
9. Funkcje reklamy (0.7 stron)
10. Marketing - interpretacja współczesna (0.1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Interpretacja reklamy

Interpretacja reklamy
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 210 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii