Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady ze statystykia | prywatyzacja kapitałowa | stopa dyskontowa | franczyza | badania operacyjne | rachunkowość | produkty bankowe | teoria potrzeb |

Interpretacja reklamy

Interpretując odebraną reklamę, potencjalny klient dokonuje oceny, czy ma ona jakiekolwiek znaczenie dla niego, dla jego stylu życia, systemu wartości, zasobu wiedzy itp.

Reakcją konsumenta na reklamę może być zakup reklamowanej marki albo też uświadomienie sobie że taka marka w ogóle istnieje, klient przygotowany jest na to aby być sceptycznym. W przeszłości już stykał się z perswazją . Reagując na reklamę, ma zbiór określonych potrzeb, które chce zaspokoić, oraz poglądów i postaw, z których część jest dość elastyczna, ale wielu z nich gotów jest bronić z uporem.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces tworzenia reklamy ( bibliografia przypisy)
21 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Reklama - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej ( bibliografia przypisy)
10 stron(-y)
Charakterystyka form reklamy usług bankowych
19 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta ( bibliografia)
5 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Typy reklamy (0.2 stron)
2. Reklama outdoor (0.4 stron)
3. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
4. Reklama - cechy i funkcje reklamy (0.2 stron)
5. Środki reklamy (0.4 stron)
6. Marketing - interpretacja współczesna (0.1 stron)
7. Funkcje reklamy (0.7 stron)
8. Marketing - interpretacja tradycyjna (0.2 stron)
9. Reklama telewizyjna (0.6 stron)
10. Reklama pocztowa (0.5 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Interpretacja reklamy

Interpretacja reklamy
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 225 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii