marketing miasta | konkurencja | podstawy rachunkowości | elastyczność podaży | prognozowanie i symulacje | rachunek kosztów pełnych | teorie treści | metoda XYZ | |
Mapa tagów
Istota cyklu życia produktuFazy cyklu życia produktu wskazują na stopniową zmianę relacji pomiędzy jego własnościami a potrzebami konsumentów. Produkt w poszczególnych fazach cyklu życia w istocie rzeczy staje się odmiennym produktem z punktu widzenia zaspokojenia potrzeb konsumentów, mimo zachowania identycznych walorów pod względem konstrukcyjnym i technologicznym. Stopniowa utrata zdolności produktu do zaspokojenia potrzeb konsumentów powoduje, że traci on swoje walory jako instrument marketingu.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Istota cyklu życia produktu Istota cyklu życia produktu
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 213 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|