Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zysk netto | model CAPM | badania marketingowe | macierz McKinseya | amortyzacja | psychologia w marketingu | plan strategiczny | metoda simplex |

Istota marketingowowej strategii

Istota marketingu sprowadza się do:

a) podporządkowania wszystkich działań w sferze produkcji i obrotu towarowego życzeniom finalnego nabywcy

b)pobudzania i rozwijania jego potrzeb. W tym sensie marketing stanowi kategorię gospodarki rynkowej, jest jednak produktem określonej fazy jej rozwoju, charakteryzuje się zasobnością producentów i  stabilizacją reguł postępowania uczestników rynku.

W polu zainteresowania marketingu znalazły się następujące sprawy: kreowanie nowych produktów i ich opakowań, cena, usługi sprzedażowe, reklama, kanały dystrybucji oraz badania rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie rozwoju firmy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie
5 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Istota marketingowowej strategii

Istota marketingowowej strategii
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 181 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii