Istota nauki marketingu
Istota marketingu sprowadza się do podporządkowania wszystkich działań w sferze produkcji i obrotu towarowego życzeniom nabywcy, pobudzania i rozwijania jego potrzeb.
Kształtuje on stosunki między producentem a odbiorcą towaru lub usługi, ustala wielkość produkcji, określa ceny, metody dystrybucji, reklamę i promocję sprzedaży.
Marketing jest zatem pojęciem żywym, zmieniającym się wraz z rozwojem gospodarki rynkowej, mającym na celu usatysfakcjonowanie partnera wymiany (klienta, nabywcy, konsumenta, użytkownika).
Jest naczelną zasadą marketingowego postępowania, wokół której skupiają się wszystkie decyzje i działania służące jej urzeczywistnieniu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (58 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (24 stron A4)
4. (72 stron A4)
5. (19 stron A4)
6. (30 stron A4)
7. (11 stron A4)
8. (3 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.5 stron)
3. (1 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.4 stron)
7. (1.6 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Istota nauki marketingu
Istota nauki marketingu
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 199 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|