Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
controlling strategiczny | wynagrodzenia | cashflow | komunikacja werbalna | koszty produkcji | rachunkowość zarządcza | geografia gospodarcza | formuła 4P |

Istota nauki marketingu

Istota marketingu sprowadza się do podporządkowania wszystkich działań w sferze produkcji i obrotu towarowego życzeniom nabywcy, pobudzania i rozwijania jego potrzeb.

Kształtuje on stosunki między producentem a odbiorcą towaru lub usługi, ustala wielkość produkcji, określa ceny, metody dystrybucji, reklamę i promocję sprzedaży.

Marketing jest zatem pojęciem żywym, zmieniającym się wraz z rozwojem gospodarki rynkowej, mającym na celu usatysfakcjonowanie partnera wymiany (klienta, nabywcy, konsumenta, użytkownika).

Jest naczelną zasadą marketingowego postępowania, wokół której skupiają się wszystkie decyzje i działania służące jej urzeczywistnieniu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
2. Test z marketingu (6 stron A4)
3. Zagadnienia na egzamin z marketingu (24 stron A4)
4. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
5. Zarządzanie marką - prezentacja (19 stron A4)
6. Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa (30 stron A4)
7. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)
8. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (3 stron A4)
9. Promocja jako narzędzie marketingu (10 stron A4)
10. Test z marketingu międzynarodowego (12 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Istota marketingowowej strategii (0.3 stron)
2. Marketing według Philipa Kotlera (0.5 stron)
3. Istota marketingu (1 stron)
4. Istota marki (0.6 stron)
5. Marketing przemysłowy (0.9 stron)
6. Istota cyklu życia produktu (0.4 stron)
7. Marketing afiliacyjny - definicja istota działania i zalety (1.6 stron)
8. Sponsoring w marketingu (0.5 stron)
9. Marketing w handlu i usługach (0.3 stron)
10. Istota marketingu mix (0.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Istota nauki marketingu

Istota nauki marketingu
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 199 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii