Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcja CES | historia myśli gospodarczej | dobra substytucyjne | wykłady z zarządzania | polityka pieniężna | activity based costing | przykładowa ankieta | zarządzanie produkacją |

Jak wygląda strategia piramidy linków w SEO?

Strategia piramidy linków w pozycjonowaniu stron internetowych to technika budowania struktury linków w sposób hierarchiczny z podziałem na poziomy (tzw. "Tier").

Celem tej strategii jest poprawa pozycjonowania strony docelowej w wynikach wyszukiwania poprzez zwiększenie wartości i autorytetu domeny. Piramida linków może być zbudowana z różnej liczby poziomów, ale najczęściej stosuje się trzystopniową strukturę:

Tier 1: Pierwszy poziom piramidy to strony bezpośrednio linkujące do Twojej strony docelowej. Wartościowe linki z tego poziomu są najważniejsze dla Twojego SEO. Przykłady stron Tier 1 to artykuły gościnne na wysokiej jakości blogach, profile w mediach społecznościowych, katalogi stron czy linki z innych powiązanych stron.

Tier 2: Drugi poziom piramidy to strony linkujące do stron Tier 1. Celem tego poziomu jest zwiększenie wartości i siły linków z Tier 1. Przykłady stron Tier 2 to komentarze na blogach, posty na forach, linki z serwisów społecznościowych oraz linki z katalogów stron.

Tier 3: Trzeci poziom piramidy to strony linkujące do stron Tier 2. Celem tego poziomu jest zwiększenie wartości i siły linków z Tier 2. Przykłady stron Tier 3 to linki z mniej wartościowych katalogów stron, linki z serwisów społecznościowych o niższej jakości czy linki z artykułów o niższej jakości.

Piramida linków ma na celu dystrybucję wartości (siły) linków w sposób kontrolowany, tak aby strona docelowa otrzymała jak najwięcej wartościowych linków.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » SEO i SEM » Jak wygląda strategia piramidy linków w SEO?

Jak wygląda strategia piramidy linków w SEO?
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 23 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii