Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza portfelowa | non profit | metody portfelowe | wariancja | promotion mix | metody zarządzania | rezerwa obowiązkowa | model ekonomiczny |

Jak wygląda Test Marketing czyli test marketingowy nowego produktu?


Polega on na sprawdzeniu reakcji rynku (nabywców, pośredników, konkurentów) na nowy produkt.

Testowi podlegają wszystkie elementy marketingu: 
- parametry produktu
- cena i warunki płatności
- dystrybucja (np. rodzaj pośrednika)
- argumenty promocyjne
• Wybór rynku testowego i terminu
• Wybór metod testowania:
- Ankietowa
- Wywiad
- Obserwacja
- Panel
- Oddanie produktu klientowi do testowania na okres próbny
- Metody symulacyjne (ranking; testowanie par; przypisywanie wartości) 
• Przeprowadzenie testu
• Raport - prezentacja wyników

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Test z marketingu międzynarodowego
12 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)
Przykładowy test ze statystyki matematycznej
3 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Test z mikroekonomii
12 stron(-y)
Przykładowy test z analizy ekonomicznej
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Jak wygląda Test Marketing czyli test marketingowy nowego produktu?

Jak wygląda Test Marketing czyli test marketingowy nowego produktu?
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 39 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować