Jak zbudować mapę grup strategicznych?
Skup się na realizacji najważniejszych etapów budowy:
↪ Zobacz: Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej (Strony A4: 27) ↩
• Zbuduj listę firm w sektorze
• Określ ich udział w rynku
• Określ kryteria najbardziej różnicujące strategię, wykorzystaj standardową listę kryteriów
• Wybierz kilka par kryteriów, które najbardziej różnicują strategię
• Zbuduj skalę twojej mapy grup strategicznych – wartość najniższa badanej pary cechy jako początek układu, wartości najwyższe jako wartości maksymalne
• Skala punktowa / procentowa
• Nakreśl pozycję wszystkich firm w sektorze
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (Strony A4: 19) 📚 ↩ ↪ Zobacz: Alianse strategiczne - referat (Strony A4: 14) 📚 📝 ↩ ↪ Zobacz: Przykładowy plan marketingowy - WAWEL S.A. (Strony A4: 19) 📚 ↩ ↪ Zobacz: Zarządzanie marketingowe - opracowanie (Strony A4: 20) ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (20 stron A4)
2. (43 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (19 stron A4)
5. (7 stron A4)
6. (9 stron A4)
7. (32 stron A4)
8. (38 stron A4)
9. (70 stron A4)
10. (28 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.7 stron)
2. (0.9 stron)
3. (0.6 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.4 stron)
6. (2.4 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Jak zbudować mapę grup strategicznych?
Jak zbudować mapę grup strategicznych?
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 36 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|