Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
makrootoczenie | PHARE | marketing wyborczy | alianse strategiczne | strategia sprzedaży | uchwalanie budżetu gminy | gotowy plan marketingowy | deficyt budżetowy |

Jak zbudować mapę grup strategicznych?

Skup się na realizacji najważniejszych etapów budowy:

Zobacz: Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej (Strony A4: 27)

• Zbuduj listę firm w sektorze
• Określ ich udział w rynku
• Określ kryteria najbardziej różnicujące strategię, wykorzystaj standardową listę kryteriów
• Wybierz kilka par kryteriów, które najbardziej różnicują strategię
• Zbuduj skalę twojej mapy grup strategicznych – wartość najniższa badanej pary cechy jako początek układu, wartości najwyższe jako wartości maksymalne
• Skala punktowa / procentowa
• Nakreśl pozycję wszystkich firm w sektorze

Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (Strony A4: 19) 📚
Zobacz: Alianse strategiczne - referat (Strony A4: 14) 📚 📝
Zobacz: Przykładowy plan marketingowy - WAWEL S.A. (Strony A4: 19) 📚
Zobacz: Zarządzanie marketingowe - opracowanie (Strony A4: 20)


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Jak zbudować mapę grup strategicznych?

Jak zbudować mapę grup strategicznych?
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 36 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025