Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
perswazja | mikrootoczenie | zabezpieczenia kredytu | analiza strategiczna | budżet gminy | rynek kapitałowy | elasyczność | analiza ABC |

Jaka powinna być dobra nazwa produktu

Dobra nazwa:

1. powinna sugerować zalety produktu i korzyści jakich może ona dostarczyć nabywcy
2. powinna być łatwa do wymówienia, zrozumienia i zapamiętania, ale wyraźnie odróżniająca się od innych nazw,
3. powinna być pozytywnie kojarzona w językach krajów do których będziemy produkt eksportować.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Ekonomia matematyczna cz. 2
7 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Jaka powinna być dobra nazwa produktu

Jaka powinna być dobra nazwa produktu
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 113 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii