Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia Portera | wynik finansowy | list zastawny | ocena ryzyka | analiza finansowa | wzory ze statystyki | controlling strategiczny | majątek obrotowy |

Jakościowe badania martketingowe

Badania, których zasadniczym zadaniem jest wyjaśnienie, dlaczego tak a nie inaczej postępują badane podmioty, najczęściej konsumenci indywidualni, dotarcie do nie ujawnionych w sposób dogłębnego zrozumienia. Zazwyczaj na ich podstawie są ustalane wytyczne do badań ilościowych, ale są one także pogłębieniem i rozwinięciem wyników badań ilościowych.

Ułatwiają badaczom zbliżenie się do naturalnego, prawdziwego świata badanych. Obejmuje niewielką liczbę badanych podmiotów, toteż ich wyniki nie są reprezentatywne dla szerszej populacji i na ich podstawie nie można przeprowadzić wnioskowania statystycznego.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Jakościowe badania martketingowe

Jakościowe badania martketingowe
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 206 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii