Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
integracja europejska | badania rynkowe | wskaźniki operacyjne | zarządzanie zmianami | wycena przedsiębiorstwa | wykłady z mikroekonomii | marketing mix | zarządzanie kadrami |

Kanały w procesie dystrybucji

W procesie dystrybucji muszą istnieć określone kanały dystrybucji, czyli kanały marketingowe, przez które przepływają dobra i usługi ze sfery pierwotnej wytwórczości do sfery ostatecznej konsumpcji i zużycia oraz do przepływu informacji marketingowych.

Kanał marketingowy (dystrybucyjny) jest to ciąg przedsiębiorstw, firm, organizacji, oraz instytucji i osób, dzięki którym następuje przepływ dóbr i usług ze sfery pierwotnego wytwarzania do sfery konsumpcji i zużycia.

Wyróżnia się następujące rodzaje kanałów dystrybucji:
1. Kanały bezpośrednie
2. Kanały pośrednie dystrybucyjne

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (⭐bibliografia ⭐przypisy)
5 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)
Proces dystrybucji
15 stron(-y)
Analiza sytuacji marketingowej (⭐bibliografia)
63 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Biznes plan - nadruki sublimacyjne (prezentacja)
22 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Kanały w procesie dystrybucji

Kanały w procesie dystrybucji
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 205 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii