Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wzory ze statystyki | transformacja systemowa w Posce | ubezpieczenia społeczne | wzrost gospodarczy | deficyt budżetowy | wartość dodana | budżet gospodarstwa domowego | prognoza sprzedaży |

Kierunkowe cele public relations


kierunkowych celów PR należą:

 kształtowanie sprzyjającego nastawienia, pożądanego wizerunku, opinii, reputacji w otoczeniu,
 wzbudzenie, utrzymanie, pogłębienie lub odzyskanie utraconego zaufania,
To m.in.:

- wyrównanie interesów, a przez to doprowadzenie do porozumienia i ugody,
- pozyskiwanie, utrwalanie lub pogłębianie poparcia organizacji, jej strategii, polityki, władz albo odzyskanie utraconego poparcia lub tworzenie przesłanek poparcia czegoś w przyszłości,
- ograniczenie lub likwidowanie tzw. potencjału konfliktowego pomiędzy organizacją a częściami jej otoczenia, wzmacnianie organizacji na okresy kryzysów, w przypadku występowania kryzysów – szybkie ich zażegnywanie.

Wymienione cele ogólne wzajemnie na siebie wpływają, zazębiają się – realizacja jednego jest warunkiem lub następstwem spełnienia innego.

Wspólne rozmaitym organizacjom cele pośrednie, metodyczne wykorzystują znane modele reakcji, przebiegające wg porządku: poznaj – poczuj – zrób i zgodnie z tym wpływ na sferę poznawczą odbiorców – grupy celowe (wprowadzenie do świadomości odbiorców pewnych wiadomości, wiedzy), sferę uczuciową (zmiany nastawienia, poglądów, przekonania) oraz sferę behawioralną (skłonienie do określonego zachowania, działania, w tym zaprzestania działania niekorzystnego dla organizacji np. krytyki, prób ataków).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Kierunkowe cele public relations

Kierunkowe cele public relations
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 179 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować