Klasyfikacja reklamy
Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam:
1) Ze względu na cel reklamy:
- informacyjna (TP S.A. - nowe numery kierunkowe)
- nakłaniająca (większość reklam produktów)
- przypominająca (np. samo logo firmy)
- edukacyjna (np. kampania 'nie garb się')
2) Ze względu na przedmiot reklamy:
- reklama produktu
- reklama marki
- reklama o sprzedaży (np. PZU: mamy już 10 mln klientów)
- instytucjonalna (Otwarte Fundusze Emerytalne)
- okolicznościowa (świąteczne reklamy Coca-Coli)
- adwokacka (np. kampania o przemocy w rodzinie)
- ekologiczna
Zobacz: Proces tworzenia reklamy (Strony A4: 21) 📚 📝
3) Ze względu na nośnik reklamy:
- prasowa
- radiowa
- telewizyjna
- plakatowa
- wydawnicza
- filmowa (w tym product placement - jak np. Aston Martin w serii filmów z Jamesem Bondem)
- kinowa
- internetowa
- wystawiennicza
- upominkowa (na gadżetach)
- pocztowa
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Strony A4: 16) Zobacz: Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Strony A4: 12) 📚 📝 Zobacz: Reklama - referat (Strony A4: 14) 📚 📝 Zobacz: Emocje w reklamie społecznej (Strony A4: 10) 📚 📝 [ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
| ✅ Proces tworzenia reklamy (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
21 stron(-y) |
| ✅ Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta |
16 stron(-y) |
| ✅ Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
12 stron(-y) |
| ✅ Reklama - referat (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
14 stron(-y) |
| ✅ Emocje w reklamie społecznej (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
10 stron(-y) |
| ✅ Charakterystyka form reklamy usług bankowych |
19 stron(-y) |
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Klasyfikacja reklamy
Klasyfikacja reklamy
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 213 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|