Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
TQM | koncepcje zarządzania | użyteczność krańcowa | public relations | corporate idenity | pozycjonowanie produktu | zarządzanie kosztami | funkcje zarządzania |

Klasyfikacja reklamy

Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam:

1) Ze względu na cel reklamy:
- informacyjna (TP S.A. - nowe numery kierunkowe)
- nakłaniająca (większość reklam produktów)
- przypominająca (np. samo logo firmy)
- edukacyjna (np. kampania 'nie garb się')

2) Ze względu na przedmiot reklamy:
- reklama produktu
- reklama marki
- reklama o sprzedaży (np. PZU: mamy już 10 mln klientów)
- instytucjonalna (Otwarte Fundusze Emerytalne)
- okolicznościowa (świąteczne reklamy Coca-Coli)
- adwokacka (np. kampania o przemocy w rodzinie)
- ekologiczna

Zobacz: Proces tworzenia reklamy (Strony A4: 21) 📚 📝

3) Ze względu na nośnik reklamy:
- prasowa
- radiowa
- telewizyjna
- plakatowa
- wydawnicza
- filmowa (w tym product placement - jak np. Aston Martin w serii filmów z Jamesem Bondem)
- kinowa
- internetowa
- wystawiennicza
- upominkowa (na gadżetach)
- pocztowa


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Strony A4: 16)
Zobacz: Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Strony A4: 12) 📚 📝
Zobacz: Reklama - referat (Strony A4: 14) 📚 📝
Zobacz: Emocje w reklamie społecznej (Strony A4: 10) 📚 📝
[ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces tworzenia reklamy ( bibliografia przypisy)
21 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Reklama - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej ( bibliografia przypisy)
10 stron(-y)
Charakterystyka form reklamy usług bankowych
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Klasyfikacja reklamy

Klasyfikacja reklamy
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 213 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025