Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia | cykl życia projektu | zarządzanie personelem | metody selekcji | wizja | sterowanie zapasami | rodzaje bezrobocia | szkolenia |

Kombinowana strategia dystrybucji


Zawiera ona elementy dystrybucji PULL jak i PUSH. W praktyce handlowej jest chyba najczęściej stosowaną strategią dystrybucji. Strategia kombinowana polega na tym, iż przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe jednocześnie promują swoje produkty, kierując tę promocję do finalnych nabywców, jak również jednocześnie promują produkty, kierując tę promocję do hurtowników.

Dzięki temu bardzo szybko, gdyż relatywnie najszybciej, produkty danego przedsiębiorstwa znajdą się w rozlicznej sieci placówek handlowych. Strategia kombinowana przynosi także efekt synergii, który polega na wzmacnianiu przekazu promocyjnego nadawanego przez producenta, a kierowanego do finalnych nabywców. To wzmocnienie sygnału promocyjnego jest realizowane przez placówki handlowe.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces dystrybucji
15 stron(-y)
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (⭐bibliografia ⭐przypisy)
5 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)
Plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Kombinowana strategia dystrybucji

Kombinowana strategia dystrybucji
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 203 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować