Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
transformacja gospodarcza w Polsce | szczeble zarządzania | konkurencja | dźwignia operacyjna | firma rodzinna | metody walki z inflacją | ilościowa teoria pieniądza | prezentacje z marketingu |

Komunikacja w przedsiębiorstwie

to proces, w którym ludzie starają się dzielić swoimi koncepcjami za pośrednictwem symbolicznych komunikatów. Proces ten:

a) dotyczy ludzi, a zatem jego zrozumienie wiąże się ze zrozumieniem związków występujących pomiędzy ludźmi,
b) polega na dzieleniu się znaczeniami, co wskazuje, że jeśli ludzie mają się porozumiewać ze sobą, to muszą zgodzić się co do definicji terminów, którymi się posługują,
c) jest symboliczny – gesty, dźwięki, litery, liczby i słowa mogą jedynie przedstawiać pojęcia, które mają przekazywać lub stanowić ich przybliżenie .

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Komunikacja w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Menedżer w roli lidera zmian (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Komunikacja interpersonalna - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Komunikacja społeczna - referat (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Etyka w biznesie - opracowanie
10 stron(-y)
Kompetencje menedżerskie
3 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Komunikacja w przedsiębiorstwie

Komunikacja w przedsiębiorstwie
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 213 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii