Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
controlling | promocja | podział wyniku finansowego | ściąga z marketingu międzynarodowego | nisza rynkowa | analiza FMEA | zdolność kredytowa | Adam Smith |

Koncepcja działania niezróżnicowanego


Rynek traktuje się jako całość. W stosunku do wszystkich konsumentów opracowuje się uniwersalną, odwołującą się do 'przeciętnego' lub 'typowego' konsumenta strukturę marketingu-mix (produkt, cena, dystrybucja, aktywizacja sprzedaży).

Przyjmowanie tej koncepcji jest możliwe zwłaszcza wtedy, kiedy wytwarzane i sprzedawane produkty są standardowe i w małym stopniu podatne na zróżnicowanie.

Koncepcja działania nie zróżnicowanego na rynku odpowiada zjawisku masowej produkcji w sferze wytwarzania i jest również atrakcyjna z ekonomicznego punktu widzenia.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Just in time - referat (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Etyka biznesu - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Koncepcja działania niezróżnicowanego

Koncepcja działania niezróżnicowanego
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 165 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować