Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
czynności bankowe | EOQ | strategie marki | system bankowy | analiza konkurencyjności | badania rynkowe | metody projekcyjne | wykłady z makroekonomii |

Koncepcja działania zróżnicowanego

Przedsiębiorstwo działa na rynku jako całość, nie traktując go jednak w sposób jednorodny.

Podejmowane działania nie odnoszą się do rynku jako całości, lecz do celowo wyodrębnionych jego segmentów. Zwiększenie sprzedaży może nastąpić m.in. w wyniku:

- zdobycia pozycji monopolistycznej przez przedsiębiorstwo wobec określonych segmentów,
- osiągnięcia wysokiego stopnia zainteresowania kupujących sprzedawanymi produktami,
- oddziaływania na częstotliwość dokonywanych zakupów,
- lepszego poznania i zaspokojenia potrzeb konsumentów, itp.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Just in time - referat (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Etyka biznesu - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Koncepcja działania zróżnicowanego

Koncepcja działania zróżnicowanego
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 152 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii