Koncepcja działania zróżnicowanego
Przedsiębiorstwo działa na rynku jako całość, nie traktując go jednak w sposób jednorodny.
Podejmowane działania nie odnoszą się do rynku jako całości, lecz do celowo wyodrębnionych jego segmentów. Zwiększenie sprzedaży może nastąpić m.in. w wyniku:
- zdobycia pozycji monopolistycznej przez przedsiębiorstwo wobec określonych segmentów,
- osiągnięcia wysokiego stopnia zainteresowania kupujących sprzedawanymi produktami,
- oddziaływania na częstotliwość dokonywanych zakupów,
- lepszego poznania i zaspokojenia potrzeb konsumentów, itp.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (8 stron A4)
2. (8 stron A4)
3. (6 stron A4)
4. (16 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (11 stron A4)
7. (7 stron A4)
8. (11 stron A4)
9. (11 stron A4)
10. (15 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.3 stron)
5. (1 stron)
6. (1.4 stron)
7. (1.7 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Koncepcja działania zróżnicowanego
Koncepcja działania zróżnicowanego
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 152 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|