Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
miary klasyczne | użyteczność całkowita | podstawy logistyki | walka z bezrobociem | funkcje organizacji | operacje bankowe | promotion mix | pomiar ryzyka |

Koncepcja marketingowa

Opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz dostarczeniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej wydajny i skuteczny niż konkurenci.

Koncepcja marketingowa opiera się na 4 głównych filarach:
- rynku docelowym,
- potrzebach klienta,
- marketingu skoordynowanym,
- rentowności.

Opiera się ponadto na perspektywie 'z zewnątrz do wewnątrz'. Punktem wyjścia jest dobrze zdefiniowany rynek, dalej następuje koncentracja na potrzebach klienta, koordynacja wszystkich działań dotyczących klienta i realizacja zysku poprzez osiągnięcie zadowolenia klienta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (⭐bibliografia)
37 stron(-y)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej
17 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Koncepcja marketingowa

Koncepcja marketingowa
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 151 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii