Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie zapasami | prezentacje z inwestycji | marketing usług medycznych | cenowa elastyczność popytu | wprowadzenie nowego produktu na rynek | cele marketingowe | marka rodzinna | pareto |

Koncepcja misji firmy

To podstawowa rynkowa funkcja firmy, rola, jaką przedsiębiorstwo zamierza odgrywać wobec otoczenia, głównie wobec odbiorców. Określenie misji wymaga znalezienia odpowiedzi na pytania: czyje i jakie potrzeby gotowe jest zaspokoić przedsiębiorstwo? Deklaracja misji obejmuje: sformułowany główny cel tzn. co przedsiębiorstwo chciałoby osiągnąć, działając w otoczeniu rynkowym.

Koncepcja misji firmy wynika z głównej idei współczesnego marketingu co oznacza, że formy osiągają długofalowy sukces, jeżeli realizują swoje cele ekonomiczne, przez podporządkowanie swojej działalności, zaspokajaniu potrzeb odbiorców.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Koncepcja misji firmy

Koncepcja misji firmy
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 168 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii