Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dystrybucji | testy z zarządzania | magazyn | konsument | paradoks Giffena | wzór biznes planu | ocena zdolności kredytowej | elastyczność cenowa popytu |

Koncepcja wielorakich możliwości

Jest oparta na jednej wersji strategii rozwoju. Sukces zależy tu od stopnia trafności identyfikacji szans i zagrożeń płynących z otoczenia.

Cechą charakterystyczną analiz jest antycypacja ograniczeń rozwoju i oparcie całego procesu formułowania strategii nie tyle na prognozach, ile na dedukcji wniosków ze zmian otoczenia, które już nastąpiły lub zostały trafnie rozpoznane jako zmiany przewidywane w przyszłości.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy mikroekonomii - wykłady
33 stron(-y)
Marketing mix - praca zaliczeniowa ( bibliografia przypisy)
20 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Wykłady z mikroekonomii
25 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii
20 stron(-y)
Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja
43 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Koncepcja wielorakich możliwości

Koncepcja wielorakich możliwości
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 255 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii