Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
krzywa obojętności | teoria oczekiwań | system MRP | misja | dwuczynnikowa teoria motywacji | zarządzanie logistyką | CEFTA | prywatyzacja |

Koncepcje 4P 4C 7P

Podstawowe koncepcje:

4P (marketing MIX):
- Produkt,
- Cena,
- Dystrybucja,
- Promocja.

4C (nowoczesna koncepcja marketingu):
- Korzyść,
- Koszt,
- Komunikacja,
- Komfort zakupu.

4P - sformułował je Mc Carthy (dotyczą dóbr materialnych)
W odniesieniu do usług dodaje się trzy dodatkowe instrumenty marketingu:
- 7P - ludzie, procesy, obsługa klienta
- 4P - punkt spojrzenia sprzedawcy

4C (R. Lauterborn) odpowiednikiem nabywcy 4C mają 4P odzwierciedlenie w oczach konsumenta.
1. Product - produkt zaspakaja potrzeby i pragnienia
2. Price - koszt dla konsumenta
3. Place - wygoda, dystrybucja zakupu
4. Promotion - najdogodniejsze warunki, sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem i rynku z przedsiębiorstwem

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Efekty zarządzania logistycznego (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
5 stron(-y)
Wykłady z logistyki - opracowanie
16 stron(-y)
Marketing mix - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Koncepcje 4P 4C 7P

Koncepcje 4P 4C 7P
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 189 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii