Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
AIDA | analiza FMEA | ECR | optymalizacja decyzji | uchwalanie budżetu gminy | wartość pieniądza w czasie | metoda Kanban | funkcje organizacji |

Konflikt w organizacji

To spór dwóch lub więcej członków albo grup, wynikający z konieczności dzielenia się ograniczonymi zasobami lub zajmowania odmiennej pozycji, różnych celów, wartości lub spostrzeżeń. Członkowie czy grupy w organizacji dążą do tego, by ich sprawa lub punkt widzenia przeważyły nad sprawą lub punktem widzenia innych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Konflikt w organizacji - referat ( bibliografia przypisy)
9 stron(-y)
Rodzaje konfliktów w organizacji
3 stron(-y)
Kierowanie konfliktem w organizacji - referat ( bibliografia)
8 stron(-y)
Psychologia zarządzania - referat ( bibliografia przypisy)
24 stron(-y)
Podstawy socjologii
26 stron(-y)
Test egzaminacyjny z marketingu - dystrybucja i sprzedaż
3 stron(-y)
Wpływ organizacji na zachowania pracowników
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Konflikt w organizacji

Konflikt w organizacji
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 179 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii