Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza progu rentowności | AIDA | strategia cenowa | statystyka matematyczna | sponsoring | konkurencja | rodzaje strategii | planowanie zasobów przedsiębiorstwa |

Konsument w Marketingu

To:

- podejmowanie decyzji – konsument racjonalny, aktywny
- zachowania impulsywne – kategoryzacja produktów – decyzji
- rodzaje kategorii decyzji – w jakich sytuacjach są podejmowane

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cele i przekonania konsumenta (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Test z marketingu międzynarodowego
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Konsument w Marketingu

Konsument w Marketingu
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 148 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii