Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kwestionariusz | majątek obrotowy | majątek przedsiębiorstwa | strategia promocji | six sigma | hierarchia potrzeb Maslowa | plan promocji | paradoks Veblena |

Korzyści marki (brand benefits)

To pozytywne cechy marki doświadczane, postrzegane lub odczuwane przez jej potencjalnych nabywców.

Mogą dotyczyć m.in. funkcji użytkowych, składu, konstrukcji, poziomu technicznego, a także prestiżu, sympatyczności bądź innych atrybutów subiektywnych składających się na tzw. wartość psychologicznie dodaną. Korzyści marki współtworzą wartość marki i mogą stanowić o jej unikatowości.

Najistotniejszymi korzyściami marki są preferowane walory marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Korzyści marki (brand benefits)

Korzyści marki (brand benefits)
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 235 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii