Korzyście ze stosowania marek
Z punktu konsumenta stosowanie marek pomocne jest w następujących przypadkach:
1. dobre marki są łatwo identyfikowane
2. marka chroni konsumenta poprzez zapewnienie im stałej jakości danego produktu
3. marka zapewnia klientom porównywalną jakość bez względu na to, gdzie dany produkt jest nabywany
4. marka dostarcza składnika satysfakcji psychologicznej
5. firmy dbają o to, aby produkty markowe były stale udoskonalane jakościowo w celu zachowania silnej pozycji marki na rynku.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (7 stron A4)
3. (16 stron A4)
4. (28 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (7 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (9 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.8 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.8 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.3 stron)
8. (1 stron)
9. (0.8 stron)
10. (1.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Korzyście ze stosowania marek
Korzyście ze stosowania marek
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 116 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|