Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wartościowanie pracy | prognozowanie i symulacje | slogan | formuła 4P | akcje | strategia produktu | analiza podaży | plan promocji |

Korzyście ze stosowania marek

Z punktu konsumenta stosowanie marek pomocne jest w następujących przypadkach:

1. dobre marki są łatwo identyfikowane
2. marka chroni konsumenta poprzez  zapewnienie im stałej jakości danego produktu
3. marka zapewnia klientom porównywalną jakość bez względu na to, gdzie dany produkt jest nabywany
4. marka dostarcza składnika satysfakcji psychologicznej
5. firmy dbają o to, aby produkty markowe były stale udoskonalane jakościowo w celu zachowania silnej pozycji marki na rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Outsourcing jako metoda restrukturyzacji przedsiębiorstw
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Korzyście ze stosowania marek

Korzyście ze stosowania marek
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 116 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii