Kryteria oceny obsługi klientów
To m.in.:
- Skuteczność funkcjonowania systemu dystrybucji przedsiębiorstwa.
- Długość cyklu realizacji zamówień i wywiązywanie się z zadań które intensyfikują sprzedaż.
- Harmonizowanie tempa podaży z tempem zaopatrzenia nabywców.
- Satysfakcja nabywców z zakupu produktów i sposób w jaki jest ona wzbogacana o walor przestrzenno-czasowy dzięki odpowiedniej dystrybucji.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (15 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (31 stron A4)
6. (17 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (22 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.3 stron)
8. (1.2 stron)
9. (1.5 stron)
10. (1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Kryteria oceny obsługi klientów
Kryteria oceny obsługi klientów
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 129 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|