Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zasada Pareto | analiza makrootoczenia | matematyka finansowa | cykl koniunkturalny | spółki kapitałowe | strategia firmy | kurs walutowy | agregaty podaży pieniądza |

Kryteria oceny obsługi klientów


To m.in.:

- Skuteczność funkcjonowania systemu dystrybucji przedsiębiorstwa.
- Długość cyklu realizacji zamówień i wywiązywanie się z zadań które intensyfikują sprzedaż.
- Harmonizowanie tempa podaży z tempem zaopatrzenia nabywców.
- Satysfakcja nabywców z zakupu produktów i sposób w jaki jest ona wzbogacana o walor przestrzenno-czasowy dzięki odpowiedniej dystrybucji.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)
Zarządzanie logistyką - wykłady
22 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)
Logistyczna obsługa klienta
17 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Credit scoring - jako metoda oceny zdolności kredytowej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
15 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Kryteria oceny obsługi klientów

Kryteria oceny obsługi klientów
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 129 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować